Silnik pracuje jak traktor, zapala się ASR OI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • olko25
    Classic
    • 2011
    • 9

    Silnik pracuje jak traktor, zapala się ASR OI

    W O2 po FL jest imbus 7mm na 100%. Sprawdziłem.
  • Pablo_V
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    Silnik pracuje jak traktor, zapala się ASR OI

    Witam forumowiczów,
    Jest już kilka podobnych wątków ale nic konkretnego, może coś doradzicie. Dziwna sprawa. Zatankowałem dzisiaj na BP (gdzie indziej niż zwykle), dojechałem do pracy i ok. W drodze powrotnej silnik ewidentnie pracował za głośno, prawie jak traktor, poza tym zapala mi się kontrolka ASR. To wszystko w tym samym momencie. Nie jestem expertem ale czy ASR może mieć coś wspólnego z poprawną pracą silnika? Czy to może być spowodowane paliwem? Moja Octavka ma już nalatane sporo bo 350 tys, silnik 1.9 TDI, AGR, 2000r. Do tego wszystkiego jest słaba jak cholera. Mamy klimat zimowy, i być może coś padło ale co? Jutro podepnę ją w pracy do kompa i zobaczę co wyskoczyło.
    Z góry dziękuję za sugestie,

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 11002
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Pablo_V, uzupełnij profil

      Zamieszczone przez Pablo_V
      Jutro podepnę ją w pracy do kompa i zobaczę co wyskoczyło
      od tego zacznijmy
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Pablo_V, wygląda jakby na awaryjnym auto jechało... podepniesz - zobaczymy.
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • Pablo_V
          Classic
          • 2010
          • 3

          #5
          Po wizycie u mechanika, okazało się że przyczyną wszystkich wymienionych objawów jest przestawiony kąt wyprzedzenia na pompie wtryskowej. Nie wiem jak się przestawił, być może pompa się kończy, być może któraś ze śrub się popuściła. Ogólnie zapłaciłem za ustawienie i podpięcie do kompa 100zł. Wszystko jest cacy, jeżeli objawy powrócą w najbliższym czasie to niestety czekają mnie wydatki w postaci nowej pompy. Może moja informacja pomoże innym w diagnozie przy podobnych objawach. Pozdrawiam

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Nie daj sie naciagnac na wymiane pompy.
            Pompa wtryskowa w tych samochodach to szwabska konstrukcja nie do zabicia... i potrafi utzymywac swoje parametry po 500 - 600 tys przelotu.

            Co innego przestawiacz kąta wtrysku... tak on sie moze popsuć.

            Pozdrawiam
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Pablo_V
              Classic
              • 2010
              • 3

              #7
              Dzięki za info, a czy jest jakiś sposób żeby zdiagnozować czy pada pompa czy przestawiacz?

              Komentarz

              Pracuję...